Державна податкова інспекція у м. Полтаві інформує
Державний та місцевий бюджети наповнюються стабільно
Основне завдання Державної податкової інспекції у м. Полтаві – забезпечення стабільного надходження платежів до бюджету, боротьба з корупційними схемами, ліквідація «податкових ям», конвертаційних майданчиків.
Конструктивна співпраця з платниками податків на засадах довіри та взаємодопомоги, покращення якості їх обслуговування, зниження адміністративного тиску сприяють своєчасному наповненню бюджетів усіх рівнів.
У січні – серпні 2014 року до державного бюджету від платників м.Полтави надійшло майже 890 мільйонів гривень податкових платежів, в т.ч. до загального фонду державного бюджету надходження склали 885 мільйонів гривень.
ловинуобласті до державного бюджету, кожну другу гривню податкових надходнювальної роботий території та стимулювання розвитку
До місцевого бюджету ДПІ у м. Полтаві за 8 місяців поточного року мобілізовано 580 мільйонів гривень
До бюджету міста Полтави за січень – серпень платники податків сплатили 457,5 мільйонів гривень, що на 3,7% або на 16,5 мільйонів гривень більше за відповідний період минулого року.
Як свідчить динаміка надходження до міського бюджету, на 11,4 мільйонів гривень у порівнянні з аналогічним періодом 2013 року зросла сплата податку на доходи фізичних осіб та склала більше 340 мільйонів гривень.
Від платників єдиного податку до бюджету надійшло майже 50 мільйонів гривень, що більше на 6,4 мільйони гривень ніж минулоріч. Із цієї суми суб’єктами господарювання – фізичними особами сплачено 36,4 мільйони гривень єдиного податку, решту 13,3 мільйони гривень – забезпечили юридичні особи.
На обліку в Державній податковій інспекції у м. Полтаві перебуває 13755 платників земельного податку та 2826 платників орендної плати за землю, які у поточному році сплатили до бюджету міста 58,5 мільйонів гривень земельного податку та орендної плати.
За 8 місяців 2014 року платниками міста Полтави сплачено майже 1,5 мільярди гривень єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, що на 85 мільйонів гривень більше ніж за січень–серпень 2013 року. Завдяки своєчасній сплаті єдиного внеску громадянам гарантується право на соціальний захист. Зокрема, захищені соціальні гарантії для кожного на випадок безробіття, нещасних випадків чи професійних захворювань, гідне пенсійне забезпечення та інші виплати.
Інформаційно – комунікаційний відділ
Державної податкової
інспекції у м. Полтаві
Мобілізовані підприємці звільнені від сплати податків
на весь період військової служби
Державна податкова інспекція у м. Полтаві повідомляє, що Законом України від 20.05.2014р. № 1275-VII “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення оборонно-мобілізаційних питань під час проведення мобілізації”, який набрав чинності 6 вересня 2014 року, внесено зміни до Податкового кодексу України та встановлено пільги щодо сплати податків та звітування для самозайнятих осіб або громадян – приватних підприємців, які призвані на військову службу під час мобілізації. Отож, на весь період військової служби такі громадяни звільняються від обов’язку нарахування, сплати та подання звітності з податку на доходи фізичних осіб та єдиного податку. Підставою для такого звільнення є заява та копія військового квитка, які подаються громадянином до органу доходів і зборів за місцем податкової реєстрації протягом 10 днів після демобілізації.
Крім того, у Податковому кодексі з’явилася нова норма, згідно з якою суми грошової допомоги (у тому числі в натуральній формі), що надається фізичним особам або членам їхніх сімей (діти, дружина, батьки), військовослужбовцям, призваним на військову службу за призовом у зв’язку з мобілізацією, або компенсаційні виплати з бюджету в межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, не оподатковуються податком на доходи фізичних осіб.
Інформаційно – комунікаційний відділ
Державної податкової
інспекції у м. Полтаві
Увага! Розповсюджується шкідливе програмне забезпечення!
Державна податкова інспекція у м. Полтаві доводить до відома платників податків, що через мережу Інтернет з електронної адреси [email protected] розповсюджуються листи від імені Державної фіскальної служби України з пропозицією ознайомитися з документами щодо сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, що знаходяться у додатку.
Звертаємо особливу увагу, що відповідна електронна адреса у Державній фіскальній службі України не зареєстрована, інформація, яка передається, не відповідає дійсності, а додатки мають шкідливе програмне забезпечення.
Шановні платники податків! Державна податкова інспекція у м. Полтаві попереджає Вас про можливу небезпеку для Вашої комп’ютерної техніки та звертається з проханням ігнорувати надходження на Ваші електронні адреси вищезазначених листів.
Інформаційно – комунікаційний відділ
Державної податкової
інспекції у м. Полтаві
Шановні платники податків! Застосовуйте податкову соціальну пільгу
Державна податкова інспекція у м. Полтаві нагадує суб’єктам господарювання щодо застосування податкової соціальної пільги. Пільга починає застосовуватися до нарахованих доходів у вигляді заробітної плати з дня отримання роботодавцем заяви від платника податку про застосування пільги та документів, що підтверджують таке право.
Нормами Податкового кодексу не передбачено щорічне подання заяви про застосування податкової соціальної пільги. При цьому, якщо у платника податку виникає право на застосування пільги з інших підстав, ніж зазначені у попередній заяві, то такий платник повинен подати заяву з відповідними документами, що підтверджують таке право.
При застосуванні податкової соціальної пільги слід враховувати те, що пільга надається винятково за одним місцем роботи за вибором платника податку, а також встановлено обмеження щодо розміру доходу для надання пільги, у 2014 році такий дохід не повинен перевищувати 1710 грн. на місяць, а сам розмір звичайної податкової соціальної пільги у 2014 році дорівнює 609 грн.
Інформаційно – комунікаційний відділ
Державної податкової
інспекції у м. Полтаві
Статус фізичної особи – підприємця підтверджує витяг з Єдиного державного реєстру
Державна податкова інспекція у м. Полтаві нагадує, що документом, який підтверджує статус фізичної особи – підприємця відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», як суб’єкта підприємницької діяльності, є витяг з Єдиного державного реєстру, в якому зазначаються основні види діяльності.
Витяг – це документ, що сформований програмними засобами введення Єдиного державного реєстру за відповідними критеріями пошуку та містить відомості з ЄДР, які є актуальними на дату формування витягу чи на дату та час, визначену запитувачем у запиті, або інформацію про відсутність таких відомостей у цьому реєстрі.
Цей документ, а точніше його копію, фізичні особи – підприємці або самозайняті особи надають особам, які нараховують (виплачують) доходи від здійснення ними підприємницької діяльності, з метою не утримання податку на доходи.
Інформаційно – комунікаційний відділ
Державної податкової
інспекції у м. Полтаві
До уваги громадян, які здають в оренду нерухомість!
Державна податкова інспекція у м. Полтаві нагадує, що громадяни, які надають в оренду іншим громадянам нерухоме майно (квартири, будинки, кімнати тощо), зобов’язані самостійно нараховувати та сплачувати податок на доходи фізичних осіб до бюджету за ставкою 15% . Податок сплачується протягом 40 календарних днів, наступних за останнім днем звітного кварталу. За ІІІ квартал 2014 року громадянам необхідно сплатити відповідні суми податку в термін до 7 листопада 2014 року.
По закінченню року, до 1 травня таким платникам податку необхідно подати декларацію про майновий стан і доходи до податкової інспекції за місцем реєстрації.
Нотаріуси, а також суб’єкти господарювання які проводять посередницьку діяльність, пов’язану з наданням послуг (рієлтери), зобов’язані надіслати інформацію про укладені цивільно-правові договори (угоди) про оренду нерухомості до податкової інспекції за місцем своєї реєстрації в строки, передбачені для подання квартальної звітності.
Інформаційно – комунікаційний відділ
Державної податкової
інспекції у м. Полтаві
Матеріальна допомога не підлягає оподаткуванню військовим збором
Державна податкова інспекція у м. Полтаві доводить до відома платників податків, що у разі, якщо працедавець надає окремим працівникам нецільову благодійну (матеріальну) допомогу за їх заявами у зв’язку з особистими обставинами, яка носить разовий характер, наприклад на вирішення соціально-побутових потреб, вона не входить до складу заробітної плати, тому не розглядається як об’єкт оподаткування військовим збором.
Нагадаємо, що об’єктом оподаткування військовим збором є, зокрема, доходи у формі заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, які нараховуються (виплачуються, надаються) платнику у зв’язку з трудовими відносинами.
Інформаційно – комунікаційний відділ
Державної податкової
інспекції у м. Полтаві
матеріал підготував/ла: Дмитро Кравченко

Слідкуйте за «Новини Полтавщини» в Google
